Dijital Reklam Yönetimi | yeni Dünya düzeni ve gelişen teknoloji ile birlikte reklam anlayışında ve reklam planlamalarında değişen çok fazla sürece sahibiz. Anlatmak istediğiniz ürünleriniz anlatmak istediğiniz ticari planlamalarınızı hedef kitleye ulaştırmanın en hızlı yolu Dijital Reklam Yönetiminden geçmektedir.
İnternet reklamları ( Google Ads ve Sosyal medya reklamları ) insanlara ulaşmanın güncel ve popüler yollarından en önemli sırada yer almaktadır,bu öneme sahip yeni reklam vizyonerliğin’de sizde yerinizi almayı unutmayın.
Günümüzde, hangi eğitim düzeyinden, yastan veya sosyo-ekonomik gruptan olursa olsun, her bireyin İnternet’te vakit geçirmesi giderek artmaktadır. Çoğu insan ihtiyacını bu sekil de karşılaması, tüm sektörlerin bir İnternet sayfasına sahip olması ve Dijital Reklam Yönetimi desteği alması gerektirmektedir. Hangi alanda faaliyet gösterirse göstersin, bir şirketin İnternet sitesi kurmaktaki amacı, daha fazla hedef ve daha fazla müşteri çekmek veya marka bilinirliğini artırmaktır.
Bunu başarabilmek için, İnternet sayfasını oluşturma süreci,yani web tasarımı üst derecede önem taşır. Çeşitli görsel ve işitsel materyallerin bir araya gelerek oluşturdukları parçalara ‘web sayfası’,parçaların bir araya gelerek oluşturdukları bütüne ve sisteme ise ‘web sitesi ‘ adı verilir.İnternet reklamları yani Dijital Reklam Yönetimi bünyesinde yer alan web tasarımı ise, tüm bu materyallerin niteliklerine karar verme sürecidir.
Dijital Reklam Yönetimi İnteraktif Tasarım Süreci
Sosyal medya günümüz insanının günlük rutinleri arasında kendine yer bulmuş ve her geçen gün daha fazla sayıda insanın kullandığı bir araçlar bütünü haline gelmistir. Sosyal medya pazarlaması ise; tüketiciye yüksek oranda söz hakkı tanıyan ve karşılıklı konuşma, dinleme ve harekete geçme anlayışlarına dayanan yeni bir pazarlama anlayışıdır. İnstagram @rkmedyaa sayfamızı inceleyebilir sosyal medya yönetimi hakkında gerekli izlenimlere sahip olabilirsiniz.
Sosyal medya araçlarında bulunan içerikler tüketici davranışını ve sosyal medya pazarlamasını şekillendirmektedir.Tüketiciler sosyal medyadaki kullanıcı veya firma tarafından oluşturulmus içeriklerden satın alma noktasında etkilenmektedirler. Böylece,sosyal medyada bir ürün veya hizmetin ne kadar ve nasıl konuşulduğu isletmeler için önemli hale gelmektedir.
Google Ads dijital reklam stratejisi nasıl hazırlanır.
Google Ads dijital reklam yönetimi hakkında uzman ve yetkin bireylerin yönetimi şarttır. Google Ads uzmanlık gerektiren ve profesyonel reklam yönetiminin mimarıdır.
Google üzerinden Markaların Profesyonel Reklam Yönetimi nasıl yapılır ?
Markanızın hizmetleri ve temel felsefesini belirledikten sonra,google uzmanları tarafından reklam stretejisi oluşturulur. Bu kapsamda oluşan planlar ve profesyonel reklam yaklaşımları hizmet almak isteyen markalara ifade edilir. Anlaşma sağlandıktan sonra strateji ve planlar için reklam uyumluluğu başlatılır. Google ads hesapları aktif edilir ve hizmet koşullarına göre;
- Reklam kampanyası
- Reklam grupları
- Reklam sayfaları
- Anahtar kelimeler oluşturulur.
Reklam kampanyası markanın vereceği hizmet prensiplerini ve genel hizmet anlayışı kapsamında oluşturulur. Reklam gurupları hizmetin kategorize edilerek elde edilmiş spesifik hizmet şekillerinden oluşur. Reklam sayfaları web sitemizde yer alan ve son derece dikkatli bir şekilde hazırlanmış ve hizmet almak isteyen birey veya markaların karşılaşacakları online alanlardır. Hedef kitlenin sorunlarını çözmek için hazırlanan sayfalar hizmet almak isteyen hedef kitleler için son derece önemlidir. Rk medya olarak web sayfanızı oluşturuyor ve sizlerin hizmetlerini karşılayacak ve son derece iyi anlatacak sayfalar oluşturuyoruz. Oluşturulan sayfaları belirlenen anahtar kelimeler ile bütünleştirerek google ads üzerinden çok etkili sonuçlar alıyoruz.